Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Ragnhild

Ragnhilds diskusjoner (16)

Diskusjoner svart på (16) Svar Siste aktivitet
Moonchild

"...hmm..Vanskelig å få inn noen argumenter til "hanene":) i denne diskusjonen... Kan…"

Ragnhild svarte des. 5, 2008 på Sex for sexens skyld, eller er sex uten ekte kjærlighet ”lave” energier?

460 8 nov
Svar innen Charlotte
Moonchild

"..med tanke på at ejakulasjon devitaliserer og forelder mannen ,må jeg si at Hugh He…"

Ragnhild svarte des. 1, 2008 på Sex for sexens skyld, eller er sex uten ekte kjærlighet ”lave” energier?

460 8 nov
Svar innen Charlotte
Odd Inge

"En ting til ,i tillegg til det Christine sier;merker meg at det virker som om det er…"

Ragnhild svarte nov. 17, 2008 på Om den konspirasjonske tenkningen

698 30 mar
Svar innen Tver
Helle

"Veldig enig Tver!"

Ragnhild svarte nov. 16, 2008 på Styling av hund

10 nov. 16, 2008
Svar innen stellasteg
Veronica

"Til tor-Jørgen: Den var virkelig søt:):Kjørte feil ved Pluto Haha"

Ragnhild svarte nov. 10, 2008 på UFO

27 nov. 10, 2008
Svar innen Ine & Mia
Moonchild

"I denne diskusjonen var det innlegget til Solaris som ga mest gjenklang i meg,og lit…"

Ragnhild svarte nov. 9, 2008 på Sex for sexens skyld, eller er sex uten ekte kjærlighet ”lave” energier?

460 8 nov
Svar innen Charlotte
Moonchild

"Bird:Men så hører jeg de triste nyhetene fra et dokumentarprogram der forskere stod…"

Ragnhild svarte nov. 9, 2008 på Sex for sexens skyld, eller er sex uten ekte kjærlighet ”lave” energier?

460 8 nov
Svar innen Charlotte
Jan Lustrup

"Som "gjest"i psykiatrien over en svært lang periode vet jeg hva du snakker om.Jeg ha…"

Ragnhild svarte nov. 9, 2008 på Psykisk helse og bruk av tvang innen psykiatrien..

37 12 mai
Svar innen Yingun
Jan Lustrup

"Hei Jan! Dette viser iallefall at det ikke er mangel på personale alltid:) Har opple…"

Ragnhild svarte nov. 9, 2008 på Psykisk helse og bruk av tvang innen psykiatrien..

37 12 mai
Svar innen Yingun
Grete

"Hei Ada! Vet ikke om du svarte meg eller Mai Torill:) Jeg har nettopp begynnt,2 dråp…"

Ragnhild svarte nov. 5, 2008 på Mirakel Mineral kuren - en kur som lar kroppen helbrede seg selv for alvorlige sykdomstilstander(les og lær.)

72 1 mar
Svar innen M.F.Hambro

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Lightsoul la til 11 bilder
for ett minutt siden
Vern om naturen
for 13 minutter siden
Lightsoul har oppdatert sin profil
for 15 minutter siden
Ikke glem yoga praksisen i julen
for 19 minutter siden
Kundan Rockstad har oppdatert profilbildet sitt
for 22 minutter siden
for 51 minutter siden
for 56 minutter siden
Ann Finnvik God jul!
for én time siden
liv-astri Ønsker alle en fredfull og magisk julehøytid <3 !
for én time siden
Jeg spør meg selv: "Hvis det faktisk var en flygende pyramide over Moskva forleden dag, ville ikke myndighetene gjøre alt for å skjule dette?" (kanskje det er derfor det kun eksisterer noen få klipp på youtube..) Myndighetene kan da aldri i verden i…
for én time siden
Eva-Beathe Jensen har oppdatert sin profil
for én time siden
for én time siden
Nå er Siw Dirdal og Kundan Rockstad venner
for én time siden
Åse Nå er kakene vasket, pakkene i ovnen, ungene ligger under treet og huset er vel i seng - Så nå kan bare julen komme ! GOD JUL ALLE SAMMEN !
for én time siden
GOD JUL til deg også, MortenJokern! :-)
for én time siden
Disse filmene under inneholder en del sterke momenter av............... angst og en livlig fanatsi. Retorikken minner meg vel faktisk om... nei... nå er det jul og greier så vi lar det ligge.. Oppsummerer vel en del innslag og saker som vi har sett…
for én time siden
kan tenke meg du ble satt ut der ja ,men han snakket sant, jeg har sett dem selv i den alderen ,og dem var triangelformet skip/lysskip jeg sto og hold moren min i hånden men hun så dem ikke ....og siden har dem dukket opp i en drømme liknende tilsta…
for 2 timer siden
for 2 timer siden
Er ikke dette et virkelig bra intervju....;-D Jeg er vel omtrent 95 % enig i synspunktene i dette intervjuet og det må vel sies å väre en inner tier
for 2 timer siden
Ønsker alle en god jul her inne. En forsømt gruppe fortjener litt ekstra varme tanker da. De som avslører alt det fæle i samfunnet vårt. Nemlig den forfulgte minoriteten som kalles konspirasjonshysterikere. Nye avsløsringer om onde mennesker og elit…
for 2 timer siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte