Alternativt Nettverk

Presentert av magasinet Visjon & Alternativmessene

Erlend

Erlends diskusjoner (162)

Diskusjoner svart på (162) Svar Siste aktivitet
lifeisbeautiful

"Jeg må jo si at jeg i utgangspunktet er litt skeptisk til slike mirakelkurer men a..."

Erlend svarte 20 nov på I og med det voldsomme trykket som har vært i Dagbladet om det så mye omtalte Sølvvannet ( Ionisert Kolloidalt sølv ) så legger jeg ut linken til dokumentet om Sølvet her. Et nøytralt dokument.

18 20 nov
Svar innen stellasteg
8

"Jeg vet ikke helt om det er kun ironi over her men...I alle fall. Øresus er øresus..."

Erlend svarte 18 nov på Have you heard 'the Hum'?

25 25 nov
Svar innen Nina G
Ada

"Det er jo egentlig ikke så mye å legge til her. Det har vel ikke så stor betydning..."

Erlend svarte 24 sep på Ute av seg etter anerkjennelse.

26 28 sep
Svar innen Randi Kirkebø
Marianne

"Kraftdyrene representerer egenskaper som er viktig for deg i øyeblikket. Egenskape..."

Erlend svarte 17 sep på Pantere, erkeengler og annet som gir "status"

43 22 sep
Svar innen Inger Lise
Helene

"Hva er en sjelsevne? Hvilke evner hører sjelen til? Jeg hører stadig mennesker si ..."

Erlend svarte 17 sep på hva

14 17 sep
Svar innen VEDIC B.T.R.

"Jups, husket i alle fall etternavnet da. Fotballspilleren har jeg aldri hørt om. H..."

Erlend svarte 16 sep på

"Det var en mann ved navn Steinar Lein tror jeg han het, som vandret rundt i det al..."

Erlend svarte 16 sep på

"Forslag til ny konspirasjonsteori. CO2 utslipp! Hallo dere chemtrails fantaster. H..."

Erlend svarte 15 sep på

Lykkeheksa

"Spørsmålet i tråden gir selvsagt ingen mening å svare på når det mest sannsynlig i..."

Erlend svarte 14 sep på Er det mulig at det er oss, og ikke gjenferdene, som går igjen?

23 15 sep
Svar innen Lykkeheksa
Helene

"Det er ingen forskjell på fjellet og innehaveren av fjellet."

Erlend svarte 10 sep på tro

54 12 sep
Svar innen Moonchild
  • First
  • Forrige
  • Neste
  • Last
  • Page 1 of about 17

RSS

Om

Alternativt Nettverk Alternativt Nettverk opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

FAQ

Ning fungerer best med: Firefox 2, Internet Explorer 6 eller 7 og Safari 3.
Svar på vanlige brukerspørsmål finner du på egen hjelpeside her

Magasinet Visjon

Magasinet Visjon er Skandinavias fremste alternativtidsskrift. Abonnement bestiller du her.

Alternativmessene

Alternativt Nettverk arrangerer messer i Oslo, Bergen og Trondheim. Mer informasjon finner du her.

Siste aktivitet

Hvordan forholder jeg meg til dette polskiftet på en åndelig og spirituell måte, annet enn å være våken? Målet er da bare at jeg skal anerkjenne at dette er i ferd med å skje? Fins det ingen måter dette innvirker på mitt daglige liv som jeg kan gj...
for 2 minutter siden
Kom over en interessant film om både Marihuana, industriell hamp og "konspirasjonenene" for å holde både hamp og Marihuana illegalt. Hele filmen, The Union, — the business behind getting high finnes på video.google. Traileren finnes her
for 4 minutter siden
Kom over en interessant film om både Marihuana, industriell hamp og "konspirasjonenene" for å holde både hamp og Marihuana illegalt. Hele filmen, The Union, — the business behind getting high finnes på video.google. Traileren finnes her.
for 6 minutter siden
for 14 minutter siden
Målet er slett ikke at du skal bli redd. Kun få vite, og dersom du hadde sett på National Geographic Channel i går, ville du fått med deg deler av det denne debatten omhandler. Ut fra den kjennskap jeg har til Se & Hør, er ikke dette stoff som pub...
for 15 minutter siden
Tove-A deltar i Olav Moldestad sitt arrangement
Gratis kveldsmeditasjon på Gratis kveldsmeditasjon
16 desember 2009 fra 18.00 til 19.00
Hei alle sammen, vi har tenkt å invitere dere til en gratis jule meditasjon. Formålet er å finne ro og balanse med oss selv i en stressende forjuls tid. Det er ikke ukjent at mange er stresset og sliten etter julegave handel og alt som ellers høre...
for 18 minutter siden
Neida Åse :) Enhver for lese hva de interesserer seg for. Min oppgave i dette livet er å gi informasjon til de som måtte ha interesse av å vite.
for 24 minutter siden
for 31 minutter siden
Ine & Mia har oppdatert sin profil
for 31 minutter siden
innerbalance11 har oppdatert sin profil
for 32 minutter siden
innerbalance11 la til en video
http://www.harmonicutopia.com Twin Flames, Erica and Dwaine created Value Your Vibration it is a must read. Times are a Changing and learning how to sustain and value your emotional vibration in these times is key! Value Your Vibration is a simple...
for 35 minutter siden
for 40 minutter siden
for 41 minutter siden
Hei kjære Julie. Ja her er det engasjement ser jeg. Så flott og likeså takk for initiativ, tanker og ideer for å få bukt med all dyremishandling. For å nå fram ( tror jeg ) må mishandling synliggjøres på en slik måte at myndighetene til slutt ove...
for 42 minutter siden
Nå er Sushant Kumar Daharwal og Tomas venner
for 49 minutter siden
inger lise la inn en kommentar til Linda
for 49 minutter siden
for 50 minutter siden
for 54 minutter siden
for 54 minutter siden
Har ikke fulgt med på debattene den siste tid her inne vi, men vet kun en ting : Svært få snakker dyrenes sak. Vi trenger mange, mange fler, da dyrene av "naturlige årsaker" ikke klarer dette selv. De er avhengige av å ha sine talsmenn blant oss t...
for 56 minutter siden

© 2009   Laget av Alternativt Nettverk på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte